120525

Hellu, hemma i Backa igen, tänkte faktist dra och sova snart  för jag har skit tråkigt och alla verkar va ute :( kul liv.  Dagen var iaf kanon, strålande sol :D <3

Låg och pressa i nya bikinin

ätit massa gott både idag och igår hemma i Lerum :)
middagen igår, svin gott


Vakna breviddig är ju inte helt fel heller <3

och min fin fina bränna jag fick trotts att jag knappt solad ryggen, rosetten stack vist upp lite så det blev ju jätte fint :(

Nu blir det soffan sen sova, vill INTE jobba helg :(
.Emma


Kommentarer
Postat av: C-J

Wow! Vilken snygg kropp du har! Både figuren o solbrännan <3 Riktig förebild är du på bilderna! Sen så brukar jag inte gilla rumpor men din är verkligen galet snygg <3 Snygg svanktatuering också :) Och fin bikini :) Hehe råkade bli en stor dos med komplimanger =D

2012-09-08 @ 04:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0