120511

Hellu,ännu en såndär seg dag igår då man inte orkade nåt, somnade på soffan mitt på dagen  men sen kom farsan vid halv 3 för vi skulle träffa min bankman. Det gick väll rätt så bra, blev ingen träning igår.

regnigt värre igår

Sen åkte vi hem till mig igen så lagade jag spagetti och köttfärssås till oss. Idag blev det däremot träning, tänkte skippa MRLen idag så tog mig ner imorse istället. Känns som jag har förkylning på g eller om det är pollen, för har ont i huvudet hela tiden och tjock i halsen och sjukt trött hela tiden, det måste försvinna nu för nästa vecka åkr jag ju till London över helgen.  Ska se om jag orkar ha lite fixardag här nu men helst vill jag bara lägga mig på soffan.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0