Bad day


Tjoo den här dagen gick ju åt helvete. Stress till bussen imorse och nu har jag lärt mig att adrig springa när det är is ute. Ramlade och slog i röven/svanken utav helvete så kunde inte äns resa mig först. Hann otroligt nog med bussen ändå men suttit på jobbet med värk hela jävla dagen och det gör fortfarande ont, så ingen träning för mig idag heller :( Gör till och med ont när jag går, eller bara sitter still men nu har det blivit bättre tack och lov, för på jobbet var det inte kul.  Haft jävla illamånde känsa också vilket inte gjorde det bättre.  Kom hem öppnar lönespecen och blir besviken, ser ut som 22 svåra år,  jävla skit dag.  Så idag är jag bitterfitta, ska lägga mig på soffan nu tänkte jag, disken får vänta.

.Emma


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

det var riktigt gott ;)

2012-01-24 @ 19:06:47
URL: http://maddisenj.se
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

hahaha bildne ^^

2012-01-25 @ 22:11:26
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0