120130

Goodmorning, igår  var jag jäkligt seg så blev mys med Hugo framför Wallander. Ställde klockan tidigt idag eftersom jag inte kunde bestämma mig om jag skulle ner till gymmet eller inte men det blev en  lite sväng dit ialla fall =)  Körde samma igen, 45 min på bandet, sprang 30 som sist. Va äckligt jobbigt idag eftersom jag var så otaggad men klarade det ialla fall, sen blev det några maskiner sen gick jag 10 min till bara för att slippa vänta så länge på bussen hem haha :P lat som man är.

Kallt som fan idag men det är sol ute ialla fall, fasen vad man längtar till sommaren nu, eller våren ialla fall. Blir att jobba sent idag sen tidigt imorgon, inget kul men skönt att slippa stängning ialla fall annars hade jag aldrig orkat upp imorgon! Juste fick sålt  skorna jag la upp på tradera med :)  Skönt behöver lite extrapengar denna månaden om jag ska överleva känner jag, ska försöka få upp lite mer grejjer på tradera, så skönt å få mer plats också :)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0