120127

Godmorgon, tanken var att jag skulle ner och testa gå/springa på bandet imorse för å se hur det känns nu när jag har ont i svaneken/ryggen men kände att jag kom upp för sent så sket i det. Käkade frukost sen gick jag och hämtade ut ett paket istället, och igår kom det hem ett från nelly :) me like.

En nyfiken Hugo =)

Sen tog jag en längre promenad ner till brunnsbo för att sola på paus. Skitlängesen jag solade där så tänkte testa på det nu igen eftersom dom på sportlife är mindre bra.  Riktigt gött att sola, sen svängde jag in på netto påväg hem för å köpa lite kyckling och så, så nu har jag äntligen lite mat hemma igen hehe.

Hehe klart jag tog 3:an ;)

Ledig idag ju, får strunta i min fredagstradition (MRL) så ska avboka den nu, det suger ju men vad ska man göra :(  Får ta nya tag snart igen med träning, nu är det 1 vecka utan, kill me!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0