120119

Sådär ja, kikade in på min blogg förut och bestämde mig för att fortsätta lägga upp lite ibland, kul och kolla tillbaka på bilder ochsånt :) Så ja nu är det 2012 and I'm back ;)  Va lite hurtig och va nere på gymmet både igår och imorse, men ja vad hjälper det när jag sätter mig och vräker i mig Geisha när jag kommer hem haha, så sämst är jag.

Men har ialla fall blivit bättre med att träna, allt fler gånger nu i veckan :) love it!  Detta känns som värsta veckan på länge, eller månaden, så pank så tur att lönen kommer nästa vecka, får hålla ut.

Är äckligt avensjuk på Sofia som nyss kommit hem efter att ha vart i USA 1 månad och  rosie och cilla som nu är i canarie öarna, när fan blir det min tur att komma iväg?  Det spökar galet i mina resenerver nu, vill iväg!  Ska försöka spara ihop lite så det kan bli en weekend ialla fall, London igen, Rom ?  Det är ialla fall vad jag och R snackat om, så hoppas hoppas :D

bild från London förra året, saaaakna! Här va de lunch eller frukost vid Hyde park :) mys!


Juste har gett mig på att minska rökningen också, räker 6-7 per dag nu vilket jag tycker är bra hehe om man tänker att det brukar vara 1 paket, får se hur det går med det nu :)

Nu har jag 2 lediga dagar, ny schemat är mer än ok :)  Har igång en tvätt och ska laga lite mat nu snart så det är klart, sen kommer papi och hämtar mig för jag ska sova i Lerum, ska till tandläkaren där imorgon tidigt, så får sätta fart.
.Emma


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ja en weekend vore inte helt fel, tror dock inte jag kan få ledigt förän till hösten, segt men sant :p

2012-01-19 @ 16:15:46
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sara

Hej! Hur var det på Ios när du var där? Jag och mina kompisar funderar på att åka till någon av öarna vid Grekland men vi vet inte vilken. Skulle inte du kunna berätta lite om hur det var där? :)

2012-01-19 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0