Party in Rhodos part 2 ;)

Bara för det är lördag bjuder jag på fler festbilder från Rhodos =)

mango margarita ;)

sis

hahaa inga komentarer

Malin och Sander

ta en shott eller 2

Maja & jag

Å några andra va syrrans vänner och jag

tjoohooo

bartender

syrran går loss haha

syrran å gambia utanför seven

HAHAHA den fulaste bilden någånsin, fyllegång dags å gå hem sis ;)

haha on the dancefloor ;)

pöss på syrran

kan inte hjälpa de, älskar att dansa på baren :D


dags för blåbärs shottar


åter igen på seven

dela mitt fyllekäk med en ny kompis :P

"romeo" jag och Sander =)

Hade ju vart värt med en galen Rhodos kväll idag men för drömma mig tillbaka =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

pardeeeeeeeeeeeeey! :D

2011-09-10 @ 17:52:16
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0