Födelsedags firandet igår :D

Här komemr en bildbom från gårkvällen :)  Vi började hos mig, cilla och rosie råkade glömma chipsen och så men det gick ju bra ändå, då drack man la bättre ;)  Körde ölspelet och satt och tjöta.  Kul att vi lyckdes överraska cilla med 2 av hennes vänner från Gävle också :) Riktigt kul.

Födelsedags barnet :D

haha skön bildJag & vickyrökpausjag & sofia
MariaVicky maria & sofiavickycilla och jagrosie & jag
cilla & rosiemaria jag cilla och rosienästan hela gängetsofia å jag
vicky å jagsofiajagcillz
Gävle tjejerna =)
sofia =) haah ojojMariaholajag & rosie =)haha oops jag missade å göra grimars
sofiahaha mitt hjärtaen av gävle tjejerna och cilla =)maria
Födelsedagsbarnet & jag ;)
cilla jag & rosie :)
sofia & jag

haha lite allvarlig? jag sofia och rosie
kramkalas
hela gänget


rosie och jag

Vi splittrades sen i stan, men jag hamnade på Park Lane  =)  Får fixa nåt sånt härdnart igen, roligare när man är många och drar ut !  Hoppas du hade en bra kväll cillz :D
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0