deg framför idol

Grymt seg dag på jobbet, haft lite ont i axeln också vilket inte kändes bra men nu känner jag inget när jag e hemma.  Skriver lite nu i pausen på idol, kul att det är igång igen så man har nåt att kolla på =)  Blir nog att duscha sen så jag slipper de tidigt imorgon och kan sova lite längre, för imorgon börjar jag 8 .  Det har vart sommarvärme idag också, såklart missade man ju det =( 25 grader sa folket, kul för dom haha. Ville också ha den sista värmn ju :(  Hade sällskap av Rosie på bussen hem från stan också, nice nice :D hehe back till tvn :P

saknar dagarna vid havet


vid näset  0)
.Emma


Kommentarer
Postat av: anna

kul att idol är igång :)

2011-09-04 @ 21:17:26
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0