Stressig dag och Maggio bokat =)

Halloo, så här stresad som jag kände mig på jobbet idag har jag inte känt mig på länge, men blir så när det är så jävla mycket folk och man ska göra tidingarna och 3 grejjer till typ samtidigt, blir bara kaos i huvudet, men sen lugnade det sig väldigt och jag fick till och med gå hem tidigare :)  Mamma va inne en sväng idag med och köpte min handkräm till mig, du är bäst tack! :D

Efter jobbet kollade jag runt lite i stan, skulle köpa kattmat och mascara, blev ett skärp med  men ändå stolt att jag inte köpte något mer :P

Bokade nys Veronica Maggio biljetter till mig och Emma på jobbet, och Vicky ska boka för henne Milla Lyda och nån mer ikväll och Thereze ska också boka nu, kommer bli en grym kväll =) Sen ska vi nog möta upp Annika, Robin och Bella i stan efter konsterten + kanske några mer, så vi är allt ett litet gäng =) Men detta är ju inte förräns 5:e så 1 vecka kvar, men jag längtar :)


.Emma


Kommentarer
Postat av: malin

snyggt!

2011-10-27 @ 22:17:38
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0