tränat =)

Skönt att dagen på jobbet gick fort idag, fick smita lite tidigare med så jag hann med bussen sen var det att stressa iväg för att träna. Vi skulle kört ett pass som vi inte testat innan men vi bangade,  känns inte som jag vågar mig på med vikter och sånt för axeln + att det verkade va lite boxning med, det var ju när jag körde det som axeln hoppade ut led,så vi bestämde oss för att köra lite på bandet på gymmet, blev 1 timma där ialla fall, alltid nåt =) 

Tackade jag till att jobba extra på onsdag med, så nu har jag bara fredag ledigt denna veckan sen är jag ju inte ledig förräns nästa fredag igen, kommer bli seg men så får det va ibland.

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0