111126

Helluu, igår orkade jag inget skriva men morsan var här på dagen så julpysslade vi lite och åkte till blomsterlandet sen när klockan va halv 6 var det dags å tråna, MRL =)  Lika bra pass som vanligt men kände att jag inte var riktigt med så det va synd.  Och i torsdags var jag hemma hos Rosie så bakade vi, riktigt gott :D

Sen denna kaos dagen då, började med att jag försov mig sen var det mycket typ heeeela dagen på jobbet men fick ändå gå i tid, handlade lite sen åkte jag hem. S kom förbi en stund och chillade och nu ska jag väll bara fixa lite sen försöka komma i säng hyfsat tidigt så jag kan vakna imorgon :$  Är sjukt otaggad för jobb imon igen kan jag lova!

hehe morsan igår när hon fixa lite =)

.Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

sorry för segt svar! :)

allt bra?

2011-12-07 @ 12:46:26
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0