111111

Hellu, gårdagen var hemsk kan jag säga. Jag var inte stresstålig nånstans och det var så mycket på jobbet, ingen bra dag.  Tur att mamma handlade och körde hem mig sen :)  Sen lite senare gick jag över till S  så kollade vi på slumdog millionaire och satt och tjöta. Sen var det bara hem och lägga sig, kom upp hyfsat bra tid idag ialla fall. Sen idag har jag vart och hämtat ut 2 paket sen tränade jag 30 min på bandet bara sen sola =) Riktigt gött väder ute med så skönt att gå hem :)


.Emma


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha njaa, så länge ere inte, dom började med det i mars/april nån gång. Men sen skrev jag heller inte att dom "precis börjat" med det, jag skrev bara att dom börjat, sådeså bajsunge ;D



åter igeeen, vem är killeeenn?

2011-11-11 @ 13:56:55
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0