110519

Godmorgon, gårdagen var väll inte så bra på jobbet men jobbade med bra folk i alla fall =) Kom hem sent så  blev sängen med en gång kändes det som,  nu ska man snart iväg dit igen men sen är det äntligne helg för mig :D wooptiiiii woop. Syrran kommer hit idag med eftersom honpraktiserar i stan, ska hjälpa mig färga fåret och kanske sover över här =) Fredagen kommer bli sjukt kul tror jag =) jag bella,milla, thereze  och vicky ska ut å käka lite å drick lite bärs sen drar vi till lisseberg för att se Maggio :D Dom vill även försöka få upp mig i den nya åk grejjen på lisse, hmm får se hur bra det går haha annars är det bara rosie som lyckas få mig att åka sånna idot grejjer :P  Nu får jag fixa mig, ciao.
i måndags :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Jobb men nu orkar jag inte göra något mer så det blir en lugn kväll!

2011-05-19 @ 20:20:12
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0