110320

Helluuu =) Som jag trodde spenderades gårkvällen i soffan framför dåliga program, men gött att bara dega för jag va så jävla seg.  Inte sovit bra inatt heller  för såklart när väl Hugo är lugn så vaknar jag av mensvärk kl.4 och då vaknade han med när jag skulle upp och ta tablett å skit så sen ville inte han somna om, så efter nån timma lykades jag nog.  Va precis iväg och postade ett paket och handlade lite, skönt att ha det gjort =)  Ska se om jag kan lägga ut lite mer på tradera idag med, ska bara få ork att börja ta bilder på allt också.

haha kolla hur rött håret blev efter första färgningen, aja nu är det ju nästan svart istället :/
på promenad med nikki i fredags =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur har din helg varit?

2011-03-20 @ 18:54:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0