110317

Godmorgon, ingen sol idag men ingen snö heller tack och lov!  Låg kvar lite extra i sängen för jag va så trött .  Idag blir blir det nog att sova hemma i Lerum igen, ska till sjukgymnasten där tidigt på fredag så skönt att slippa åka den biten då.  Syrran sover nog här då å är barnvakt åt Hugo ;) haha. Fattar inte vad jag ska göra hos sjukgymnasten nu igen för meningen var att jag skulle få nya övningar, men eftersom min axel hoppade ur en gång till så är jag ju på 0 igen  och han verkade inte så bra som jag va hos. Aja får se hur de går med det.

mogngo bild från farmors kalas
.Emma


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Hihi :D KRAM

2011-03-17 @ 10:10:59
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0