110310

Helluu, gårkvällen va soft. Kollade på she's all that som gick på tv å bara dog i soffan :)   Sen blev det därimot katastrof morgon idag. Vaknade kl 6 av att Hugo väckte mig, somnade om och sen vakna till vid 7 tiden igen, skulle bara vända mig och och boom där hoppa min axel ur led igen :( FAN! Ringde morsan och hon ringde ambulans. Helvete det är 4:e gången nu, kan det inte bara bli normalt ?  Just idag också av alla dagar, samma  dag som min sjukskrivning går ut, ja då måste jag förlänga den. Lyckades få på mig byxor ialla fall och fick åka i sovkläder och nyvaken till sjukan, haha  

Dom försökte fixa axeln här hemma men det gick inte, så väl på sjukan fick jag lite smärtlindring, och lite till. Tröttsamt att man inte vet hur dom ska göra när dom fixar tillbaka axeln för dom gör olika varje gång. Denna gången skulle jag ligga på magen och hon drog som fan i armen men det gick inte.  Sen fick jag nog lite till medicin och så fixa jag det själv typ, gött när smärtan försvinner.



Sen var det dags för röntgen, medans vi satt och väntade på det så hade jag druckit lite vatten som jag spydde upp,  man mår så sjukt illa när medicinerna går ut en så drack lite till vatten och så åkte vi till Ica för att handla lite,  men det gick ju mindre bra, spydde inne på Ica :( haha skäääämmmmigt, som tur va  hade vi en lite påse och det va bara vatten som kom upp eftersom jag inte hade hunnit käka nåt, och tror inte nån såg :$ Sen har jag mått illa till och från hela dagen, jävla skit.  Så nu är jag sjukskriven 10 dagar till, faaaan vad jag komemr dö nästa månad, fattig som en jävla gris! Fuck my life. Så såhär rolig har min dag vartm ska ta och dö lite isoffan igen. Tack mamma för all hjälp idag <3
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, du får skämma bort dig lite nu!

2011-03-10 @ 18:06:25
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åh men fy stackars stackars dig :( hur mår du nu? Det låter verkligen inte roligt :(

2011-03-10 @ 18:26:56
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0