110603

Godmorgon, idag vaknade jag tidigt så va iväg och handlade lite förut och nu har jag försökt färga håret själv, nervöööst haha aldrig gjort det själv förut + att jag köpte en annan färg än den jag brukar ha, kan gå hur som helst. Sitter med färgen i nu ialla fall. Undebart väder  så ska laga mat så det är klart sen sätta mig ute för ikväll blir det utgång med bruuudarna cilla och rosie :D:D:D wooop woppp. Ber till gud att jag inte fuckar upp mitt hår nu haha.

testaren ljusbrun eftersom mitt hår bli svart när jag har den vanliga mörkbruna
.Emma


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, kul :p Jaa, så jag längtar verkligen till 17 juli, då vi åker :) Gör du något roligt den här långhelgen då? Superkul att alla är lediga och så tycker jag :)

2011-06-03 @ 12:18:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: Hej underbara du!

Ursäktar massor för så segt svar och lika seg uppdatering på bloggen. Tänka bara säga att bloggen is up and going igen precis som vanligt :D

många kramar från mig! ^^,



2011-06-03 @ 19:11:26
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0