Party pix ;)

Här kommerr lite bilder från mina 2 senaste utgångar :) haha inet haft ork att lägga upp.

Från Park Lane med rosie och cillz :D spårad kväll haha

allt som behövs ;)
muppar mig
partypinglor







Förra lediga helgen var jag ju inte med Zandra och kompani, blev inga bilder från utekvällen men har ialla fall några jag tog innan :P Vi drog ialla fall till Park Lane, fööör tidigt så drog vidare till linneterassen, tog några öl till där sen vidare till Exet =) Ännu en spårad kväll ;)



.Emma


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 22:14:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0