Nytt hos mig

Va och hämtade ut 2 paket igår =)

Testade att beställa smink från en sida jag inte hört om innan, använder ju i.d  som kostar rätt mycket här i sverige, så beställde från en engelsk sida där det bara gick på 450 med frakt, värt och fick hem det fort också :)

Fick även hem en klänning från Nelly, köpt på rean. Kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte men ska ändå behålla den för den är annorlunda mot alla andra klänningar jag har, så kan va nice :)  Ett par skor också men dom åker tillbaka för dom var alldeles för jobbiga at gå i, synd för dom va sjuuuukt snygga! =(
 
.Emma


Kommentarer
Postat av: tora juhlin♥

SVAR: jo vist är det! :) ett bra sätt att lära sig nya frisyrer är att kolla på youtube tex :)

2011-07-01 @ 16:14:33
URL: http://torastyle.blogg.se/
Postat av: MANDOSA - Amanda

sv: åh tack fina du ! :D



snygga grejjor du!

2011-07-01 @ 16:43:55
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0