110719

Godmorgon, va nyss iväg och hämtade ut ett paket som jag egentligen skulle hämtat i fredags men då hittade dom det inte, som tur va fanns det nu :D  Min vanliga hudkräm som går åt allt för fort nu mera :P  Ledig idag igen sen blir det jobba sent 2 dagar sen ledig fredag :)  Idag ser det ut att bli lite träning ialla fall, spinning med R :) Gött gött gött.  Kom hem skit sent igår för jag fick ta 21.45 bussen som tog vägen förbi redbergsplatsen som den numera gör ibland, sen fick jag vänta på andra bussen och när den väl kom så var den överfull av massa gothia folk, så tog nästa som var typ lika full fast jag fick precis plats ialla fall :)  Ska ta och försöka fixa lite här hemma idag nu när man är ledig  och har orken :P
igår, slappis
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0