110711

Kan börja med att säga, vilken jääävla helvetesmorgon. Vaknade en stund efter jag skulle ha börjat jobba vilket gjorde att jag blev typ 2 timmar sen, fuck. Sen så skulle jag klämma in 45min rast på de eftersom dom inte "kunde" ändra det.  Så ja, några timmar blev det ialla fall på jobbet, kom dit till stress också.  Skit dag, men gött att få sluta vid 3 för den tiden kommer jag inte se på länge nu :(  Har suttit och kollat resor mestadels annars idag, tanken är ju att jag och ena syrran ska åka iväg v.31, lutar åt Rhodos men fan att vi inte hittar någon bra resa som inte är för dyr. Ber att vi hittar nån, måste komma iväg!    Nu blir det snart att softa framför Johan Falk :)

Jag och syrran, bilder från Frankrike förra sommaren :)




.Emma


Kommentarer
Postat av: syrraaaan!

säg bara till så passar jag huuuugooooo :D

2011-07-12 @ 00:55:04
URL: http://fridagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0