110706

Godmorgon, min dator slutade fungera som allt annat jag äger känns det som haha, fan. Har fått låna pappas igen, klarar miginte utan :P Gårdagen på jobbet var mindre bra, och får ju nästan panikkänslor när dom bestämt att dom ska skära ner som fasen, kanske inte sparka folk men extrajobbarna (som är väldigt många) kommer tydligen få betydligt mindre timmar och folk som e borta ska dom inte ersätta helt och bla bla, orka mer stress. Vill ha nytt jobb nu!!!!  Är ialla fall ledig idag så har vart iväg och handlat och tvättat och fixat lite, skickade även tillbaka ett par skor jag beställt från nelly som jag blev helt kär i men dom vart allt för hög klack på :( daamn!
bild från ig¨r
Är molnigt idag men hoppas på att det ska spricka upp, för ibland kommer solen fram =) Gjorde iallafall en gotte frukost efter jag hade vart och handlat =)


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0