Vi stänger kl.21 ! ! !

Vilken dag, tisdag opch då får vi tidningar,  när jag kom till jobbet ser jag att dom står där orörda, och det är löning + att en var sjuk så vi va en kort.  Fick stressa fram och tillbaka med att slänga upp tidningar och sätta mig i kassan, och det har fan vart mycket att göra idag asså, märks att lönen har kommit kan jag lova. Stängningen var också seg eftersom sista kudne var ute 21.25 vi stänger 21.00!!!! Så kom ju inte hem förräns sent, ush så har man stängning imorgon med, tror det är jag och Azra vilket är bra för då åker jag med henne hem :)


Imorgon går min annons ut på ett par skor, så kolla in den här =)  Klicka på bilden för at komma dit ;)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0