Fredag kväll

Så gött att första tränignspasset är avklarat. Det var mycket svårare än jag trodde, kände mig helt efterbliven när man skulle gå åt olika håll och flaxa med armar och ben åt olika håll,  men man lär väll sig :P  Mina ben är i vilket fall helt döda nu, dom vek sig bara ibland haha.  Så nu är det bara att ladda för nästa pass som blir på söndag, det kommer inte bli kul kan jag lova eftersom det troligtvis blir utgång imorgon med Vicky och Camilla.  Fredag kväll ,det blir att slappa i soffan för mig nu.
en trötter jag igår eftr shoppingen :P
.Emma


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

härligt med en slapparfredag :D

2011-01-29 @ 09:56:53
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0