110130

Shoo, jag lever. Igår blev det utgång, rätt galen sådan, får skriva om det sen.  Milla sov här ialla fall så vi har haft bakishäng hela dagen, beställde pizza från onlinepizza, lite besviken blev man att dom var en halvtimma sena + att pizzan var kall när vi fick den :/  Men men, gött ändå. Fan  Burger king igår kväll/natt och pizza idag, syndat lite för mycket denna helgen. 

Sen vid halv 5 kom Rosie och plockad upp mig så drog vi till Sport life, stolt över att jag pallade träna idag även om jag är bakis.  Blev ett S-Core pass idag, mage och rygg.  Riktigt gött, det var bara en 30 min också vilket passade bra för mer hade jag nog inte pallat.  Vi passade på att sola efter tränignen med, gött mos :)  Så nu sitter jag här och väntar på att solsidan ska börja, riktgit go söndag =)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0