110115

Hellu, igår kom Malin och Lucas förbi en stund innan dom skulle på bio, nice nice träffar ju inte syrrorna så ofta nu när man bor här.  Riktigt tråkig fredaskväll, satt uppe länge och glodde på datorn utan att egentligen göra någonting, ovärt.  Lagade lite mat igår ialla fall som blev rätt så gott =)

Idag  skulle jag sova länge, ställde ingen klocka men tro fan att man vaknar nångång vid 5 på morgonen å sen vid halv 7 igen, men lyckades somna om tills rosie ringde vid 10 eller vad klockan var ialla fall =)  Sen har jag  färgat ögonbynen och ögonfransarna nu, så svårt att färga ögonfransarna själv bara, men lite mörkare blev dom ialla fall :)  Så slipperm an känna sig så naken osminkad.

Tog mig ett litet glas igår med för jag var så uttråkad ;)

Ska hoppa in i duschen snart, rosie komemr hit sen så ska vi baka päronpaj hahaha :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja visst var dom snygga! :D

2011-01-15 @ 20:33:32
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jag har dom också, jag älskar dom! fast snyggast tycker jag att dom med kedja på sidan är ;D

2011-01-15 @ 20:43:23
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0