110103

Haha faan vad jag har blivit kass pådet här med att skriva, men det finns ju ingen ork typ.  Är itne redo för måndag men idag blir det stängning.  Började 2011 med inventering vilket sög, sen åkte jag hem till R för att hämta lite saker eftersom vi råkade få med varandras saker hem efter nyår istället för våra egna haha, blev att jag fastnade där till sent.  Nyår var riktigt kul ialla fall, bildbomb får det väll bli imorgon :)

Igår var jag ledig, så Cilla kom förbi en stund, vi kollade igenom alla bilder och det va riktigt kul hur fula vi är  ibland haha :D  Sen kom Rosie hit med så lagade vi mat och degade =)  mysdag.
lillen
goooood morgon världen
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0