Brunett

Helluu, gud vilken lång dag, åkte ju iväg vid kvart över 8 imorse,  fick lite hjälp av R att hitta men det gick ju bra. Bestämde mig där för att färga håret ljusbrunt, så hon blandade ihop nån färg men den fastnade inte riktgit på mitt cp hår så fick färga det en gång till  och då ville hon ha lite rött i för att det skulle fästa bättre. Så kom R dit och fixade sitt hår också, rätt nice att man fick vin medans man var där =) hehe.  Vet inte riktgit vad jag ska tycka om mitt hår, vill ha bort den röda nyansen, annars kan jag nog trivas som brunett.

Jag imorse, still blondiiie :P

När vi va klara mötte vi upp sofia och gick och fikade, tog en svin god räkmacka :P  Sen blev det även nån god pajj som jag och R delade på haha :D Tjockisar.

Sen kollade vi runt lite i stan även om vi är panka, sjukt hur det suger i shopping begäret nu, skit jobbigt.
Sen blev det bussen hem, tänkte att vi had rätt bra med tid på oss innan vi skulle träna så vi skulle hinna fixa hemma och så men då hade vi tänk fel, trodde vi skulle träna 18.20 men det var 17.30, så blev lite stressigt.  Mötte iaf upp R igen å gick vi till sportlife, MRL var det idag, och OOOM man svettades, till och med R som aldrig svettas typ haha. Helt galet, men det gick mycket bättre denna gången än sist när man inte kunde hänga med alla i alla rörelser typ.

En smygtitt :P

Efter träningen har min mage vart helt cp, krampar typ men det börjar gå över nu tack och lov, kunde inte va still för det gjorde så ont förut. Men lagade mat och fixade halva disken, så nu ska jag bara ta tag i resten, ork! Massa man har hunnit med idag, tråkigt att ledigheten är över imorgon :(
halvt osminkad innan tränignen
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0