110204

Godmorgon, är ledig idag men ändå uppe svin tidigt, ska vara hos frissören kl.9. Nervös för jag jag bestämmer mig för eftersom det är oklart än.  Igår hann jag aldrig skriva nåt, men det var en vanlig tråkig seg dag, jobbade sent, inget kul hände.  R ska ju också till samma ställe och fixa håret idag så när vi är klara ska vi nog möta upp Sofia som är i Göteborg och ta en fika :D  Nice nice, senare idag blri det träning, MRL ;).
wohoo
Fan  vill veta nu vad jag ska göra för färg men har absolut ingen aning, detta kommr bli knas tror jag. Hoppas hoppas det blir bra vad jag u väljer att göra!
.Emma


Kommentarer
Postat av: ANNE

ska bli spännande att se vad det blir ;)

svar: tack! :D

2011-02-04 @ 09:59:50
URL: http://anne.favs.se
Postat av: Olivia

Hej Emma! Läser din blogg en del.. Har förstått att du äger mitt drömhalsband.. Turkosa från H&M! Du vill inte sälja det till mig? Svara gärna till min mail! Kram

2011-02-04 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0