111207

Tjooo, haft en lite paus ellr mer ingen ork  så får skirva så inte mamma blir orolig ;) haha. Kommer inte riitigt ihåg allt man gjort men i lördags var det utgång ialla fall, har lite cpbilder  från innan det  som får komma upp här sen, kan bjuda på 1 nu =)

Igår var jag ialla fall leddig och det blev träning med Rosie =) Misslyckat som fan då både jag och hon hade så jävla ont i benen och vi skulle köra vårat program i 40 min på bandet, men vi tog oss igenom det haha, smärta kan jag säga sen blev det Yoga fast vi drog efter halva för vi orkade inte vara srriösa :P  Nu bär det av till jobbet om ett tag, jobba sent idag och imorgon, kul kul.
.Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

härligt att höra :) bara fint med mig med tack!

2011-12-07 @ 20:26:13
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0