Last friday night

Yes då var det utgång med några från jobbet =) Förfest hos Bella med Milla, Thereze, Julia, Robin och Annika som kom senare :)  Vi drog till Berså, sen senare drog alla förutom jag och Annika som hamnade på scenen med Crossfire, grym kväll men synd att vi splittrades =) Här kommer lite galna bilder från förfesten =)
skål
Bella och jag  haha

Milla,Robin,Bella Julia och Annika =)

Jag sitter å shakar brevid bella som undrar vad fan jag gör typ haha :D

Bella å jag igen, bara vi som gick loss ? haha nejdå vi skyller på ölspelet :D

whoppp whooop på Berså =)

Kockarna :D

maaat =)


Julia bella och Robin

Julia, Robin, Bella & Thereze

Hotta brudar

hahaha jag å milla

Ännu en grejj vi skyller ölspelet för :D


Får göras om :D
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0