ååå det känns så bra att vara jag just nu!

Eller inte, mitt oflyt när det gäller allt har hittat tillbaka till mig!  Skulle vara duktig nu och tvätta tunikan jag använde i måndags och den måste tvätta speciellt, så när det väl va klart fick jag inte upp luckan, den var låst så fick tillslut dra ut sladden och då efter en stund fick jag upp luckan, gött täntke jag men istället forsar det ut vatten i hela badrummet. YEY, fick sitta med en salng i en hink sen för att tömma ut allt vilket tog sin lilla tid, men nu har jag gjort ett nytt försök at tvätta, och denna gången som vanligt så faan om det börjar krångla nu med, bara att hålla tummarna.

aja förra tvätten lyckades jag ju ialla fall


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0