110831

Godmorgon, kom ju inte upp när jag skulle men var ialla fall ur sängen vid halv 10, bra jobbat. Min lille Hugo bestämde sig nämligen för att inte låta mig sova speciellt mycket inatt. Hade stäng ute han från sovrummet men vid halv 5 imorse började han pipa som fasen, tänkte att han slutar väl efter ett tag men nej, så var tvungen att släppa in han och då ville han ju inte sova heller.  Så låg vaken till halv 6 och efter det nångång somnade jag om. Så känner mig inte utvilad ändå. Tog mig iväg och solade förut, ser verkligen katastrof ut nu, måste färga håret men har ingen ork, ska försöka vänta lite till så det inte bli allt för ofta, men som sagt, ser katastrof ut! Mindre kul. Och idag är ju egetnligen min lediga dag men så har vi inventering, så får pallra mig till jobbet ändå, börjar vid 5 så har ialla fall dagen hemma vilket är gött.

Min lille djävul

här ligegt han å gottar sig på
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha katter har en stark vilja, minst sagt. hatar att bli väckt av jamanden!



ja skottland är superfint verkligen :)

2011-08-31 @ 17:25:04
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt :D

2011-08-31 @ 20:25:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0