110819

Godmorgon, Igår blev det tillslut en film kväll efter allt meck med att försöka få texten rätt på dvdn, va nära på att slänga in telefonen som också cpa i tvn för jag blev så jävla arg, men jag lyckades tillslut :)  Såg Dear John som jag villat se skit länge, och den va ju inte dålig :)  Channing Tatum <3





Sen gick det ju fan inte somna igår heller, kom ändå i säng vid halv 12 eller nåt men var fortfarande vaken vid halv 5, gick på toa, ut å tog en cigg, sen somnade jag efter ett tag men vaknade några gånger efter med, sen kunde jag inte vakna av klockorna så vaknade av att morsan ringde vid 12 eller vad klockan va, skit.  Slängde i mig lite frukost sen iväg och handlade, och nu är fan mina pengar slut typ, har tills imorgon om det blir utgång sen är jag pank. Lön nu tack, och en bra jävla lön! Regnar  idag med så man är ännu mer seg än man brukar, har ingen ork i kroppen till nåt känner jag! Ialla fall,jag vill ha nån mer sån film som dear john så ge tips =)
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0