110805

Tjaa, då blev det ett litet uppehåll igen. Haft underbara dagar och vart lycklig över att jag prickat in semestern så bra, mycket sol, degat vid havet och så :)  Men fortfarande vill jag inget hellre än att komma bort, nu är det nära. På söndag morgon åker vi, jag och syrran :)  Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna/ veckan =)

Näset <3

Stek med cilla och rosie :)

Mys på min balkong med sofia :)


Frukost vid havet :)


Cillz å jag =)


Deeeeg :D

Ännu en chill dag på min balkong :)

Ännu en dag vid havet :)  med frida

Soft kväll på sofias balkong :)

Jag å frida vid näset :)

Och igår med emelie och malin =)


Åker bort 1 vecka sen samma dag jag kommer hem blir det all in med Vicky :D  Vi skulle egentligen träffats idag men båda kände sig sega och lite så. Så nu längtar jag till det också :D  Då blir det Lisse och Oskar linnros :)
.Emma


Kommentarer
Postat av: milla

OCH MIIIIG!

2011-08-05 @ 20:21:30
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0