Vip kväll på Lindex =)

Hellu, vilken dag det har vart. Sjukt segt på jobbet men ändå haft rätt kul, allt har vart så flummigt.  Syrran mötte upp mig efter jag jobbat klart så åkte vi hem till mig, käka pizza på balkongen :D Solen bara stekte, riktig sommarvärme idag ju :D:D Sen åkte vi tillbaka till stan för jag hade fått mail om att det va liten vipkväll på Lindex, dom pressenterade Rachel zoe kollektion =) Vi var bland dom 300 första så vi fick varsin goodiebag :D Fanns även jordgubbar med choklad där och nån dricka man fick, så hade dom ett ställ där dom sminkade en :) Riktigt nice, var sjukt mycket folk med.  Sen fick man ta varsin lott när man kom in, priset var ett par skor från Miu Miu som Rachel har använt bara 1 gång, 5000 tror jag dom hade kostat. Så dom tog en lott men ingen kom fram, och då drog dom en ny, jag hade nr 49 och såklart blev det nr 47 :(  äckligt nära men men, har aldrig tur i att vinna saker.
siss å jag
Gratis är gott ;)




Riktigt skön dag :)  Har 3 auktioner som går ut nu snart på tradera så om ni vill kolla in dom här, inga bud lagda än ;)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du tycker det ;D Jag vill också lägga vantarna på en sådan smaskig goodiebag!

2011-04-18 @ 20:12:11
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0