skön dag :)

Fasen vilken skön dag det blev =) S kom hit så satt vi ute hela dagen, bara tjöta och solade :) Köpte vindruvor och satte oss på min balkong när solen väl kom dit. Sen var det dags för träning, mötte upp Rosie så gick vi ner. Jag var sjukt otaggad för jag hade fortfarade träningsvärk och vi skulle köra spinning idag, första gången. Men så klart var det nåt special pass där idag så dom körde mycket hårdare, ooom man var död sen haha men fan vad gött det va att man tog sig igeom det :P  Får se om jag kommer kunna gå imorgon :P Meningen var att vi skulle köra s-core direkt efter men dom hade låst dörren så vi tog och gick hem istället, hehe 45 min spinning fick räcka :P Är trött och snorig så ska ta och sova snart :)
chill på balkongen =)

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0