110426

Tjoo, har inte orkat skriva nånting på några dagar men haft helt underbar helg förut om att jag mår skit av pollen.  Fredagen satt jag hemma och stekte och tog några öl på balkongen, lördag åkte jag hem till lerum för påskmiddag med familjen, blev lite öl och så där med =) Cilla kom förbi en stund också så satt vi ute och tjöta :)  Söndagen blev det träning, mrl med rosie, och idag kom den riktiga träningsvärken, fyfan kan inte böja mig ner haha, klenis som jag är.

Fick bästa påskägget :D bodysplash från Victoria secret :D
love it
påskmat =)
sessan
gööööttt :D
igår - dax för jobb igen :/
Nu imorse var jag och hämtade ut ett paket och postade ett, sen kom mamma på kaffe och lämnade ett litet bord jag kan ha på balkongen, för farsan var här igår och fixade golvet :D  Nu sitter jag och väntar på att Sofia ska komma hit så ska vi sätta oss ute och tjöta i solen :) Senare idag blir det träning med R =) Goa underbara lediga dag <3
visar sen vad som fanns i =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: cillz

Du är la inte pollen allergiker? :O

2011-04-26 @ 20:20:40
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0