110422

Hellu. inte orkat  skriva för det har vart så mycet med jobb nu. Sist jag skrev innan jag skulle till jobbet så den dagen blev kaos på jobbet, jobbade över typ 1 timma, sen onsdan blev också kaos, på dagen var det bra men stängning tog slut på mig haha. Stämplad ut 21.50, vi tänger 21, så jobba över där med, sen skulle jag ju upp tidigt igår för å jobba igen, vilket blev att jag försov mig, kom 1 timma sent. Fullt ös hela dagen där med men hade turen att få gå när jag skulle sluta =) Men sen var jag fan trött, låg bara på soffan igår kväll.  Nu idga har jag vart ute på promenad imorse, riktigt gött väder, hålle på å tvättar å så nu, ska fixa klart resten av disken med och massa skit, sen blir det deg på min balkong :)
igår
.Emma


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

go'morgon!

allt bra? :)

2011-04-24 @ 12:56:27
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0