110407

Godmorgon, då har man gjort det igen, sovit tills man typ bara hinner fixa sig och sen iväg till jobbet,fasen. Igår va degkväll framför greys anatomy och off the map. Men kanske inte så konstigt att jag inte lyckades dra mig ur sängen imorse med tanke på att jag sov typ 4 timmar igår, sen blev jag väckt vid 3 tiden av Hugo, fick slänge ut han efter ett tag, sen vid 6 hoppade han på dörren och höll på så fick släppa in han, och sen vid 8 vaknade jag igen av att solen stekte in i rummet :S Ingen skön sömn inatt. Men men har idag kvar sen 3 sköna lediga dagar :)

Har glömt av hur galet söt han va när han va liten :D

.Emma


Kommentarer
Postat av: jennifer - photography

Härligt! Det är sådär, förkyld och så men annars bra :)

2011-04-07 @ 18:05:12
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad är din favoritmaträtt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-07 @ 22:17:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0