Helgen som va

Japp förra helgen blev det ju en oväntad utgång med Jess :D  Åkte hem till henne så förfesta vi lite med henne och hennes vänner, sen blev det bara jag och och hennes pöjk som drog vidare, hamnade på Peacock där vi mötte upp några från jobbet, blev bjudna på helrör =)  Sen träffade vi några anadra,  aldrig vart på det stället och det är la inget ställe jag känner att jag måste till igen men jag hade kul ändå :D


När vi skulle hem blev det lite galet, alla tappade bort varandra så det slutade med att vi hade åkt hem till Jess för efterfest i 3 olika taxibilar hahah stört.  Blev lite bråk och så hos Jess mellan några men det klöste sig, gaaalen kväll, sista ölen knäcktes vid 8 på morgonen. hahah

Sen på söndgaen var man reeedigt sleten, men ännu en bal kväll var avklarad :D
.Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0