100930

Guud vilken morgon det blev igår, vaknade 10-15 min innan jag skulle behöva gå, så sprang upp fixade mig och drog till bussen, kom 20 min sent till jobbet men det var helt lugnt som tur var :)  Försover mig nästan aldrig så jag kommer sent så fick panik.  Jobbet igår var riktigt segt och det blev kaos på kvällen. Fattar inte att man kan flippa ur så mycket för att nån går före i en kö, eller aa dom gick ju inte äns före men han trodde det. Slutade med att en svimmade, galet.  Efter jobbet var farsan hos mig och han fick äntligen upp min tv på väggen, så nu är det bara hyllan kvar typ :)  jobbar samma seg tid idag med, 10-19.15, yeeey.

Idag är det exakt en vecka tills jag och Stina åker till Kreta :D  Om en vecka vid denna tiden sitter vi på planet :D En sak som är jävligt skönt är att jag och Malin kunde byta tid, annars hade jag jobbat stängning dagen innan jag ska åka, nu slutar jag vid 15.15 istället :) Underbart!  Får ta och fixa mig nu.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på lägenheten nu när du börjar komma iordning? :)

2010-09-30 @ 08:29:50
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-30 @ 15:00:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag har haft en underbar helg, hur har du haft det ?:)

2010-10-04 @ 10:53:08
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0