100903

Godmorgon, då var det äntligen fredag :D  Va tur att jag kudne smita i tid från jobbet igår även fat jag kände mig skit dum för dom hade skit mycket att göra.  Mötte ialla fall upp Rosie i stan så drog vi till Topshop. Massa folk där och så såg vi att alla gick omkring med öl och smirre, då stod dom och dela ut det där på några ställen. Gratis dricka och kolla på kläder, perfekt ju ;)  Kom ialla fall hem tomhänt :/  Bra det men tråkgit värre.
igår innan jobbet
Efter vi kollat klart där mötte vi cilla och gick till tillsalu och tog en öl =) Soft kväll ändå!

Nu hade jag tänk att ta en promenad till stigcenter och se om jag hittar sportlife, måste sola =)  haha fan om jag inte hittar det .
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0