Dag 6 av 6, klar =D

GÖTT nu är mina jobbdagar äntligen över för denna veckan och 3 sköna lediga dagar väntar. Ska försöka komma i säng nu snart för om jag orkar måste jag handla imorgon bittit sen fixa ordning lite här för vid 3 tiden åker vi och hämtar bebisarna :D
bild - förra fredan
Dagen på jobbet har vart kaos, allt har vart snurrigt. Och just nu tål jag inte stress så allt blir kaos i mitt huvud med när det är så, inte kul. Läste ens status på FB nu som också jobbade kväll: jävla piss dag.. Man ska inte behöva må såhär dåligt.. Behöva bryta ihop efter jobbet..fy faan.. Tur att ja har min kärlek å gråta ut hos.. :**/

Vad kul vi verkar ha det på jobbet va ;) Så ja, ledighet sitter helt rätt nu! tack och hej!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0