101126

Godmorgon gårdagen blev jäävligt lång, först jobb 8-15.15, va typ irriterad hela dagen men riktigt kul att Angi kikade in, inte sätt henne sen hon slutade :/  Efter jobbet så skulle jag få kurserna avklarade, när klockan var 18 hade jag fortfarande inte klarat testet så jag struntade i det, inte äns dom som försökte hjälpa mig kunde ju, skit. Sen åkte jag och rosie toll Jysk och Rusta sen tillbaka till jobbet för att handla,  ooom det ble storhandling haha har inen plts kvar nu i frysen elelr skafferiet :P  kulkul, idag blir ännu en  seg dag, jobbar till halv 7 och dom vill att jag ska stana om det blir mycket, jag skulle ju egentligen vart ledig iag, fan!
Och sova har man knappt fått göra inatt då lillskiten har försökt bita mig å busa hela tiden haha, fan helt slut.
ganmmal bild
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0