Trött på det här!

Var hur gött väder som helst idag, sommarvärme på bakisdan :) Jobbet var dessvärre  k a o s!  Får tidningar på torsdagar och jag och Jess är ansvariga men ingen av oss var där tidigt idag så då var det ingen som hade gjort det och visst det hade vart lugnt om jag hade fått tiden jag behöver för det. Men att göra 100 saker samtidigt går inte, eller som nu att man får stressa sönder. Sen var allt annat kaos ochså, hur mycket folksom helst och vi som vanligt förlite som jobbade.  Att man inte får hjärnblödning snart.  Så trött på detta nu.

Sen kom chefen in till mig när jag satt i kassan och frågade om jag kunde jobba imorgon, och jag kunde inte säga nej så nu blir det att jobba extra imorgon 13-20.15, ångrar grovt att jag sa ja nu, ska ju jobba hela helgen också, onsdag har vart min lediga dag denna veckan.  Vill inte vara mer på jobbet än jag behöver egentligen.  Är helt uppe i varv så kommer la inte kunna somna inatt heller, skitdag!
.Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha naw.

vart jobbar du? :p

2010-05-06 @ 22:43:15
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0