Helvetes kväll!

Ush vilken helvetes kväll, tänkte att det var ovanligt lugnt för att vara barnbidrag  men sen small det på som fan och allt blev kaos.  Helt slut efter idag så imorgon ska jag njuta av att vara ledig, sen är det upp tidigt på lördag för att jobba igen.  Nya hopp om Turkiet igen, hmm får kolla närmare på det, hade ju vart så kul om det blev av!
  
Va fan nära på att stanna hemma från jobbet idag för det började åska när jag skulle gå och är livrädd för det, men som tur var va det inte mycket så jag tog mig i kragen och gick ;) haha sån klenis jag är! Natti
.Emma


Kommentarer
Postat av: Samueladine

Excellent site!

2011-04-14 @ 20:38:27
URL: http://samueladine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0