100513

Godmorgon, spenderade kvällen igår framför tvn och sen vid datorn . . fick flipp som jag kan få ibland och raderade hela min msn typ, har nog 18 konakter kvar var av 4 är familj, yeey.   Ska till jobbet om ett tag, jobbar bara till 4 så hoppas dagen går fort, är ju röd dag så pengarna är goa ialla fall.  Skit väder här idag igen, när fan kommer sommaren ?!
100414
Bokade visning på en lägenhet igår också, så den 25 eller 26 ska vi och kolla på den, kommer la säkert gå upp massa i pris så jag inte får den heller, funderar serriöst på att om jag inte hittar lägenhet snart så säger jag upp mig efter semestern och tar nån smink kurs . . hade vart grymt :) Vet att jag inte vill vara kvar där jag är nu!
.Emma


Kommentarer
Postat av: carro

idag blir det stan sedan musik på stampen :D

2010-05-13 @ 10:24:59
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: haha okej :D

allt bra idag?

2010-05-13 @ 14:21:04
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0