100506

Tjoho jag är upp i tid :D Har fått skit svårt att somna och att vakna nu, men idag lyckades ja dra mig ur sängen. Gött för det är blå himmel och sol, blåser kallt men blir nog nice på bakisdan ändå :)  Snart ska jag ringa polisen pga att jag köpte en mobil för ett tag sen här från bloggshoppen, och dumma jag satte in pengrna till dom jag köpte av men fick aldrig se mobilen, så hoppas man kan få tillbaka dom pengrna nu, det har gått ett tag! Jävla idioter!

Fick nyss reda på att en vänns mormor gått bort nyss, känner med dig! Fyfan :(  Hon som alltid var så glad och genom snäll. R.I.P.
 gammal bild!
Jobbar sent idag sen är man ledig imorgon. Hoppas kvällen går bra!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

Hoppas du får en superdag!:)

2010-05-06 @ 09:49:33
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag på jobbet ;P

Slit inte ihjäl dig

2010-05-06 @ 10:02:32
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0